pondelok 19. januára 2015

Made by Garnier

Garnier micerálna voda
 
 
 
 
Micerálna voda od Garnieru - pre citlivú pokožku, odstraňuje make-up, čistí a ukľudňuje.
Podľa mojej pleti je to momentálne najlepšia micerálka. Krásne a rýchlo mi odstráni make-up - očný, pery, pleť-všetko. Pokožku mi nedráždi, nesťahuje a nezanecháva taký ten nepríjemný lepkavý pocit a hlavne nezreaguje mi s inými pleťovými produktami!
Mám suchú a citlivú pleť a táto micerálka mi sadla doslova ako riťka na šerblík :D
Vyskúšala som už niekoľko takýchto mic. vôd - nivea, l´oreal, vichy.... no táto zatiaľ vedie.
Asi nie každému sadne ale pre mňa je naj. Veď predsa každá tvárička je iná a vyžaduje niečo iné :)
 
+ pomer cena/balenie
+ bez parfemácie
+ nelepí
+ krásne čistí/odstraňuje make-up
+ výdrž
+ dostupnosť
Jediné zanedbateľné mínus je, že sa nevyrába v menšom balení. Predsa len keď niekam cestujete 400ml fľaštička je veľká a ak je ešte aj skoro nová tak je ťažká - no nepraktická :( .
 
Za mňa jednoznačne áno! Ak hľadáte dobrú micerálku aj cenovo prijateľnú - myslím, že aj na všetky typy pleti tak skúste túto od Garnieru.
 
Zaujíma ma či používate micerálku aj na odličovanie očí alebo máte na to samostatne odličovač ?
Budem rada ak mi napíšete svoj názor na túto micerálku alebo prípadne sa podelíte o typ na dáku inú, o ktorej viete, že je naozaj dobrá a taká multifunkčná - rada vyskúšam niečo nové :)
 
 
MR
 
 
 
 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára