štvrtok 15. januára 2015

Najpoužívanejšie výrobky za rok 2014 :) časť 1

Moje najviac používané vecičky za rok 2014 :)
Pleť a telo
Vlasy
 

1. Wella professionals thermal image dry - chráni vlasy pred tepelným poškodením. Je dvojzložkový a nádherne vonia. Používam aj pri fénovaní. Vlasy chráni, nezaťažuje ich, dodáva im lesk. Veľmi dobre sa po ňom vlasy rozčesávajú a sú úplne hebké.
150ml cena cca 8-11€

2. Macadamia natural oil deep repair mask - maska pre suché a poškodené vlasy. V zimných dňoch je to skvelý pomocník pre suché a unavené vlasy. Používam ju približne raz do týždňa hlavne v zime a rozdiel je hneď viditeľný. Vlasom dodá doslova život :) má krásnu vôňu a vlasy sú po nej ľahké a úplne jemné, že máte nutkanie sa ich stále dotýkať :D.
250ml cena cca 15-18€ (ako kde)

3. Balea šampón proti lupinám - tento rok ma celkom potrápila moja pokožka na hlave a tak som musela bojovať proti lupinám. Má takú obyčajnú nevtieravú vôňu a celkom mi pomohol. (mala som aj šampón od Vichy dercos proti lupinám niekoľkokrát, žiaľ je dosť chemický a začali mi rapídne vypadávať po ňom vlasy :( tak som sa na to vykašľala) A pri cene tohto šampónu jeho účinok je parádny. Preventívne si ho mixujem so šampónom Balea med šampónom na citlivú pokožku hlavy  s provitamínom B5 aby boli vlásky trošku živšie.
300ml cena myslím, že do 2€ nie som si celkom istá

4. Balea šampón med pre citlivú pokožku hlavy s provitamínom B5
- normálny, obyčajný šampón ktorý dobre vyčistí vlasy a k tomu sa o ne aj postará :) čo je pre moju pokožku dôležité.
300ml cena cca 1,5€

5. Avon sérum na suché a poškodené končeky vlasov - v prvom rade má nádhernú vôňu :) je jemný, krásne vyživí končeky vlasov a ta vôňa  juuuj.  Je to celkom veľké balenie, vydrží mi tak 5 mesiacom pri pravidelnom používaní. Po olejčeku od CHI (ktorý už nemám :( ) to je môj najobľúbenejší a cenovo je prijateľný. Mala som viac olejčekov ale dosť mi mastili vlasy ale tento je dobrý.
30ml cena cca od 3,90 - 7,80€ (im to tak kolíše v tých katalógoch)


Telo
 
Nivea výživné spevňujúce telové mlieko s Q10 na suchú pokožku
- myslím, že toto telové mlieko bude poznať každý, pre moju citlivú a suchú pokožku je najlepší. Krásne vonia, rýchlo sa vstrebáva a pokožka po ňom ostane hladká a hydratovaná. Nezanecháva lepivý pocit.
250ml cena cca 6€
 
Ruky a chodidlá
 
 
1. Oriflame krém na ruky a nechty - je to obyčajný krém na ruky, ktorý ale splnia všetky moje očakávania od krému na ruky :) je jemný má krásnu mandľovú vôňu a dobre hydratuje. Nezanecháva lepivý ani mastný pocit po nanesení - rýchlo sa vstrebáva.
100ml cena cca 2€
 
2. Oriflame krém na chodidlá - skvelý krém s nádhernou vôňou zimných plodov (takou vianočnou). Má hutnejšiu konzistenciu a na zimu keď mám popraskané a suché nohy je ako zázrak. Hydratuje, zjemňuje a je skoro zadarmo.
75ml cena cca do 2€
 
Pleť
 
1. Garnier micerálna voda - na citlivú pleť. Odstraňuje make-up, čistí a ukľudňuje.
Je to už asi 4 balenie a musím povedať, že si ju neviem vynachváliť. Make-up odstraňuje dokonale a nedráždi moju suchú citlivú pokožku - čo je zázrak a ani neštípe v očiach. Je to jednoducho poklad.
400ml cena cca 5€
 
2. Himalaya denný peelingový čistiaci gél - (neobsahuje mydlo) je to môj najobľúbený peeling a používam ho skoro každý deň. Nedráždi, krásne vonia a dokonale vyčistí pleť. Má veľké aj malé zrnká no vôbec nie je moc drsný. Má krásnu (neidentifikovateľnú vôňu, cítim tam všeličo :D ).
150ml cena cca 4€
 

1. Bioderma sensibio rich- krém na suchú intolerantnú pokožku (skoro sama chémia ale čo už, nikto nechce vyzerať ako bubák) Skvelý krém na zimu a premastenie pokožky. Je dosť hutný ale krásne sa vstrebáva a pleť ukľudňuje a obnovuje. Mám skúsenosti so suchými lišajmi na lícach aj brade (hlavne v zime) a nie je to nič ani pekné a ani bezbolestné. Tento krém mi veľmi pomohol a vždy pomáha keď sa mi pokožka znova zblázni alebo na niečo zreaguje - pekne ju ukľudní (čo som ešte pri žiadnom kréme nezažila). Je neparfumovaný. 
40ml cena cca 18-20€

2. Bioderma atoderm nutritive - krém na suchú citlivú pokožku ♥ :) je skvelý (znova skoro samá chémia :( ) Je mastnejší a hutný ale naozaj skvelý. Krásne premastí a hydratuje bez pocitu, že by ste mali na sebe masť... . Je vhodný aj ako podklad pod make-up.
Používam denne v zimnom období.
40ml cena cca 10€

3. Bioderma hydrabio sérum - oáza pre moju pleť a to doslova :). Mám už asi 3 balenia a je to skvelé. Gélovitá konzistencia a krásna vôňa. Pleť hydratuje a zjemní bez akéhokoľvek lepivého pocitu. Toto sérum používam vždy na leto a v kombinácii bioderma hydrabio legere - pretože iba samotné sérum mi pokožku nedokáže dostatočne hydratovať a naopak samotný krém tiež nie. Pri používaní - pravidelnom sa mi upravila citlivosť pokožky čo som šťastná ♥.
40ml cena cca 18€

4. Bioderma hydrabio legere - krém pre suchú (dehydratovanú pokožku). Nemôžem bez tohto dua existovať :) je ľahučký a riedky ale skvelo hydratuje a zanecháva pleť jemnú a takú oživenú.
40ml cena cca 18€

Tak to by bolo všetko z telovej a pleťovej kozmetiky a mojich topiek za rok 2014 :) akurát mi tu chýba sprchový gél no nakoľko je moja pokožka dosť intolerantná nemám obľúbený a ani stály produkt-moc tie sprcháče nepoužívam. A ešte deodorant to nemám žiaden obľúbený aj čo sa týka vône(som dosť alergická a aj pokožke vadia ale pozor niečo sa rysuje :)).

Budem rada za každý Váš poster a koment na tému naj produkty 2014 dúfam, že aj vy máte svoje naj výrobky a možno sme sa v niečom aj zhodli. Teším sa aj na Vaše obľúbence tak mi pls nechajte odkaz na Váš blog :))
Prajem krásny deň :)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára